مجموعه اطلاعات به روز

بزرگترین وبلاگ دانلود ایرانیان

مجموعه اطلاعات به روز

بزرگترین وبلاگ دانلود ایرانیان

سیو (save) کامل %100 GTA(Grand Theft Auto) Vice City

در این پست می خوام سیو (save) کامل GTA(Grand Theft Auto) Vice City رو براتون بذارم.من خودم این بازی رو تموم کردم و سیو اونو براتون گذاشتم تا کسانی که می خوان دانلود کنن و لذت ببرن.در ضمن تو این سیو تمام پارکینگ ها پر از وسایل نقلیه(موتور و ماشین)مدل بالا است و پول تامی هم حدود 100 میلیون است.امیدوارم خوشتون بیاد.



دانلود در ادامه مطلب


در این پست می خوام سیو (save) کامل GTA(Grand Theft Auto) Vice City رو براتون بذارم.من خودم این بازی رو تموم کردم و سیو اونو براتون گذاشتم تا کسانی که می خوان دانلود کنن و لذت ببرن.در ضمن تو این سیو تمام پارکینگ ها پر از وسایل نقلیه(موتور و ماشین)مدل بالا است و پول تامی هم حدود 100 میلیون است.امیدوارم خوشتون بیاد.ضمنا نظر یادتون نره.


نکته:ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کرده و سپس فایل GTAVCsf8.b را در پوشه ی My Documents>GTA Vice City User Files تو کامپیوترتون بریزید و اگر هم خواستید که فایل در Slot دیگری از بازی سیو شود عدد 8 آخر فایل GTAVCsf8.b را به عدد دلخواهتان تغییر دهید.

دانلود با لینک مستقیم با حجم 66.14 KB

دانلود با لینک کمکی

دانلود با لینک کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد